Driving Range

Vår Driving Range är en mötesplats för både golfare och icke golfare, vare sig om du vill utveckla din golf eller testa på sporten för första gången är vår range en plats för alla. Klubbor går bra att låna!
Bollar köps enkelt via swish, biljett eller bollkort, välj även mellan liten, mellan eller stor bollhink. Kvalitén på bollar är vår prioritet och gör så att du får så bra upplevelse som möjligt när du besöker vår range!

Driving Range är nyrenoverad med nya utslagsplatser samt ett nytt väderskydd med 4 utslagsplatser.

Slagmattor: Dubbelsydda mattor  med tjockare skumbotten allt för att ge  en bättre och mer skonsam upplevelse.

Bollar: KSAB Comp 100 och Professional samt Pinnacle surlyn 2-dels med utmärkt känsla och prestanda.

Vårt betalsystem på Driving range tar emot swishbetalning, tickets/kod som inhandlas i shopen (istället för polletter). I övrigt rekommenderar vi Rangekort som är både praktiskt och ger lägsta pris. Rangekort införskaffas i shopen/receptionen och kan sedan återladdas i shopen eller direkt via swish i bollautomaten.

Tickets/Swish: 35 kr för 25 bollar, 65 kr för 50 bollar, 84kr för 70 bollar.
Rangekort: kort laddas med värde enligt nedan:

Du betalar                        Kortet laddas med

500kr                               600kr      (20% bonus!)

1000kr                             1400kr      (40% bonus!)

2000kr                             3000kr     (50% bonus!)

Rangekorten är personliga och laddas om efter behov.

Rangekort till medlemmar följer nedanstående priser:
25 kr för 25 bollar, 45 kr för 50 bollar, 56kr för 70 bollar, xxkr för 90 bollar.

Utslagsmattor: 22 platser varav 6 under tak.
Målgreener: 3 st.

Plockning av bollar på Driving Range sker varje dag. Driving rangen är stängd vid klippning då alla bollar måste plockas upp innan klippningen kan ske.

Friskvårdsbidraget för träning på Driving Range. Passa på att nyttja det som träning på Driving Range eller för vidareutbilda dig med lektion eller kurs.