Guld Partners

Silver Partners

Partners

Vi värnar om en god arbetsmiljö och hållbar framtid. vi har en slimmad organisation och bemanning på golfbanan.  Skötseln av banan har moderniserats 0ch fungerar mycket bra. Vi har en god analys av precis det som behövs för att få goda spelytor. Vi försöker inför varje vinter täcka våra greener för att på detta sätt ha en gynnsam och tidig start av vårsäsongen.. Golfanläggningen är alltid i behov av ytterligare investeringar de närmaste åren. Vi byter tak på våra byggnader, ser ständigt över golfbanan, maskinpark och driving range. Till säsongen 2024 bygger vi en Golfstudio på Driving range.

Samarbete för dig som Sponsor
Vi har ett nära samarbete med bland annat Bråvikens GK och Finspångs GK, där du som sponsor även kan använda ditt Företagskort alla dagar i veckan.

Ökat medlemsantal
Vi har de sedan en längre tid ökat antalet medlemmar och låg stilla på medlemsantalet under förra året som var en tuffare säsong. Vi kan ytterligare öka antalet medlemmar med ca 100st de kommande åren utan att tillgängligheten för spel påverkas för mycket. Vår ambition är att kombinationen Bra restaurang, Bra service, Bra bana och Bra Golfstore shop gör vår anläggning attraktiv för medlemmar, sponsorer och gäster. Vi har idag 1.290 medlemmar och upp till 6.000 besökande gäster.

Vår restaurang får ett nytt krögarpar i  Jonathan Eklund och Gary Tyrrell som har många goda idéer för att utveckla restaurang verksamheten.

Bli sponsor
Är du intresserad av att bli sponsor kontakta klubbchef Tommy Arwidson på 0155-70314 för att diskutera upplägg, alternativt boka en tid för ett personligt besök.