Ideellt Arbete

Vi välkomnar ideellt arbete i Jönåkers Golfklubb. Är du intresserad av att hjälpa till har vi många intresseområden där något kanske intresserar just dig.
Kontakta vår klubbchef Tommy Arwidson eller respektive ansvarig för kommitté eller projekt där du vill hjälpa till.

Banan
Vi har 10-15 personer som kontinuerligt hjälper till och höjer finishen på banan genom att hjälpa till med gräsklippning och ordna våra bunkrar mm. Just nu eftersöker vi 2-3 personer som kan hjälpa till med att hålla klubbhusområdet snyggt.

Kontakta Pelle Jansson eller Yngve Widholm om du vill hjälpa till med praktiskt arbete på banan och/eller klubbhusområdet.

Nybörjare/Medlemskommitté
Vi värnar om våra nya golfare och vill att alla ska komma ordentligt igång med golfen.
Faddrar till nybörjargolfen behövs kontinuerligt. Vill du hjälpa till med detta eller andra medlemsaktiviteter som prova-på-dagar, fester med mera. kontakta Ingegerd Vesterlund.

Ungdomskommitté
För våra ungdomar som tränar samt kommande ungdomar har vi träningar veckovis och lägerverksamhet. Är du intresserad att arbeta med ungdomar kontakta Tommy Arwidson eller Mikael Stålbrand.

Tävlingskommitté
Vi har tävlingar från maj-oktober. Detta kräver en del tävlingsledare. Är du intresserad av tävlingsverksamhet och kanske framledes vill gå tävlingsledarutbildning för att bli tävlingsledare är du välkommen att kontakta Lill Ingvarsson.