Årsavgifter för 2019

För seniorer (26 år och uppåt) krävs en spelrätt i Jönåkers GK. Spelrätt krävs för de medlemsformer som är märkta med ett.

Årsavgifterna för 2019 är följande:

Premium 6750kr
Guld 5200kr
Guld Par 5200kr
Guld par Småbarnsföräldrar 5200kr/par
Silver 4250kr
Brons 1950kr
Juniorer -04 (0-15 år, utan hcp) 0kr
Juniorer -04 (0-15 år, med hcp) 400kr
Juniorer 01-03 (16-18 år) 900kr
Juniorer 98-00 (19-21 år) 1600kr
Senior 94-97 (22-25 år) 2600kr
Greenfeemedlem PLUS 990kr
Greenfeemedlem Bas (ej spelrätt) 695kr
Guld Prova-på-medlem År 1 1990kr
Guld Prova-på-medlem År 2 2500kr
Guld Prova-på-medlem År 3 3750kr
Passiv medlem 400kr

Årsavgiften kan delas upp om Du anmäler dig till Moregolf Mastercard via ditt medlemskort. Anmälningsbroschyr finns att hämta på kansliet eller ses på vår hemsida.
Du kan även betala via autogiro via Sitra. Kontakta kansliet så hjälper vi till med det.

Utförligare beskrivning av de olika medlemskapstyperna:

Premium medlemskap Du har allt som ingår i Guldmedlemskapet samt utöver detta:
– Extra rabatt på Greenfee till dina gäster (100kr rabatt)
– 2 st Greenfeecheckar
– Dekal ”Jag stödjer Jönåkers GK”
– 5 st extra hinkar vid köp av Driving range kort
– Erbjudanden från shopen
– 1st Golflektion
– 2 st luncher
– 200kr i rabatt på 30-kort för elbilshyra

Innehållet i detta medlemskap ska nyttjas under innevarande år

Guld medlemskap samt Junior (tidigare Fullvärdig, Äkta Make/Sambo och Familj medlemskap) = Du får spela alla dagar i veckan. Du får deltaga i vår klubbverksamhet innehållande tävlingar, alla olika typer av seriespel, resor och andra arrangemang.

Guld medlemskap Småbarnsförälder För er som har små barn 0-7 år och inte hinner spela så mycket golf, men vill hålla kontakt med spelet och klubben. Vi erbjuder er att spela 2 för 1 under denna period i livet. Barn 0-15 år är dessutom medlemmar fritt!

Silver medlemskap (tidigare vardagsmedlem) är som ovanstående med den skillnaden att Du får betala 200 kr helgdag.

Brons medlemskap (tidigare Sällanspelsmedlem) är ett låg frekvent medlemskap.
Av olika anledningar kanske Du spelar mindre golf ett eller några år. Du vill kvarstå som medlem i klubben, men erlägger en lägre årsavgift för att sedan betala 200kr/18 hål samt 100kr/ 9 hål. Du spelar fritt på korthålsbanan.

Passiv medlem. Du spelar för närvarande ingen golf, men kvarstår som medlem i klubben. Nyhet! För att prova på och komma igång med golfen får du spela en 18 håls rond alt två st 9 hålsronder.

Greenfeemedlem PLUS. För dig som inte bor på orten eller inte spelar golf så ofta .Du får 3 st fria ronder i medlemskapet. Sedan erbjuds du att köpa ytterligare ronder i form av klippkort. Du får spela klubbtävlingar men ej deltaga i seriespel och andra klubbarrangemang. Spelrätt krävs ej.

Greenfeemedlem Bas. Du har ett medlemskap i golfklubben. Betalar ordinarie greenfee på hemma som gästklubb. En greenfeecheck för spel på Jönåkers GK ingår (värde 380-450kr)

Guld prova-på-medlemskap Nybörjare. Medlemskap för Dig som har gått nybörjarutbildning och vill prova-på-golf. Du erbjuds fri träning en gång i veckan som inkluderas i detta medlemskap.
Du får även deltaga i vår nybörjargolf.

Guld prova-på-medlemskap. Du får vara Guld medlem för att prova på och vara medlem i vår klubb med samma förutsättningar som ordinarie Guld medlemskapet

Har du frågor om våra olika medlemskapstyper. Kontakta kansliet på telefon 0155-703 14 eller maila din fråga till info@jonakersgk.se